Welcome, Guest. Please Login or Register
Choose Language:
SlotRacersLeuven Forum
12.12.19 at 10:50:57
Home Help Search Login Register

Page Index Toggle Pages: 1
Send Topic Print
(Read 240 times)
michel
God Member

SRLwould be Racer!
Bertem
seizoen 2018
13.01.18 at 11:20:44

Eerste race van het seizoen.
op 12/01/2018 ging het seizoen 2018 van start met deze eerste race.
We waren met14 piloten aan de start., één van deze piloten was de terugkomst van een heel goede piloot, brambolino (Bram).
Zoals altijd wordt de eerste eerste race ingedeeld volgens het eindklassement van die klasse van het voorgaand jaar.
Iedereen was dan ook benieuwd of er piloten waren die in de korte winterstop een andere wagen inéén geflotst hadden.
Zelf had ik een zwarte corvette ineen gestoken om te starten in 2018,
Bij aankomst in het clublokaal werden mijn planen lichtelijk gewijzigd, want Lorenzo had voor mij een snel ne mosler klaargemaakt (ex-willy). Geen meter mee gereden omdat ik het zoals gewoonlijk weer te druk had met van alles en nog wat beetje klapke doen daar, ginder is gaan zeveren, jullie kenne dat wel.
De keuring verlie zoals altijd vlot, dus we konden eraan beginnen Smiley
Twee finales met 7 man, zo had Michel Ve ze ingedeeld.
Zelf vond ik dat de mosler goed ging, ik kon goed volgen, zelfs Ivo kon ik volgen, maar een paar domme foutjes zorgden ervoor dat ik enkele rondes kwijtspeelde, en in mijn haast om deze terug te winnen maakte ik nog enkele foutjes.
Onze Willem-jann reed zoals een speer, zijn wagen ging snel, en de piloot maakte gen fouten.Tim had zijn spyker op de baan gezet, tijdens voorgaande testen ging deze ook bijzonder snel, maar gisteren was hij iets minder, ik was soms zelf sneller Smiley.
het start veld van de B-finale was bijna volledig een mosler veld, enkel Tim en Willem-jan hadden een ander merk.
De A finale:
Daar werd uitgekeken naar de strijd tussen David Scheer en Lorenzo Vanborrenn beide piloten hebben in het verlede al laten zien dat ze zeer snel kunnen zijn. Outsiders waren toch wel Bart Loomans en Indy Vanborren, ook jan mogen we niet vergeten.
het begon al goed, lichten springen op groen en de wagen van bart beland bijna bij bram op zijne schoot, twee keer herstart, blijkt dat Bart Loomans zijn controller een eigen leven wil gaan leiden, want zonder iets te doen geeft deze full power Smiley
Bart krijgt een andere controller om toch te kunne starten, maar omdat hij deze niet gewend is geeft hij zijn pijp aan Maarten na 9 rondes, spijtig.
Vooraan kreeg ook Lorenzo problemen, en Indy "profiteerde" daarvan om stilletjes in te lopen op de twee snelle rijders, onze Jan zijn bolide kreeg ook pech, draad afgebroken aan de sleper, maar herstelde zijn wagen en reed zijn race toch uit.
Het was een mooie avond, mooie race en prettige ambiance.
Ik zou nog één ding willen vragen:
Kan het, als het mogelijk is en jullie daarmee rekening willen meehouden eventueel een beetje rustiger worden als de mensen een wedstrijd rijden?
Sommigen hebben een beetje last als er veel gepraat wordt tussen marchals tijdens de race.
indien hmogelijk, gelieve er een beetje rekening mee te houden.
Back to top

A good friend will bail you out of jail....A very good friend will be sitting there besides you saying "Damn, that was fun" !!!
michel  
IP Logged

michel
God Member

SRLwould be Racer!
Bertem
Re: seizoen 2018
Reply #1 - 13.01.18 at 19:49:41

uitslag:

-1 David
-2 indy
-3 lorenzo
-4 michel Ve
-5 Willem
-6 marc
-7 ivo
-8 poulidor/el principal
-9 michel va
-10 tim
-11 steve
-12 bram
-13 jan
-14 Bart
Back to top

A good friend will bail you out of jail....A very good friend will be sitting there besides you saying "Damn, that was fun" !!!
michel  
IP Logged

Page Index Toggle Pages: 1
Send Topic Print