Welcome, Guest. Please Login or Register
Choose Language:
SlotRacersLeuven Forum
21.05.19 at 11:21:58
Home Help Search Login Register

Page Index Toggle Pages: 1
Send Topic Print
(Read 2434 times)
flamme
YaBB Newbies
*

SRL Racer!
tildonk
hell's kitchen
03.10.17 at 18:31:12

Hey

loop al een tijdje met een idee voor onze club .
zoals we allemaal weten is de keuken buiten de keuring een grote opslagplaats voor alles wat nooit meer gebruikt gaat worden .
Als we dan weten dat onze club heel beperkt is om jeugd aan te trekken omdat de grote baan meestal bezet is door snelle leden lijkt het mss interessant om met de toch beperkte oppervlakte van de keuken anders in te delen en te gebruiken voor een kleine racebaan .

dit is leuk voor de kleinste onder ons mee te brengen en die gasten kunnen later volwaardige leden worden . ook consumeren die gasten wat ook weer bijdraagt tot de clubkas.

wat denken jullie hiervan ? de ruimte is niet groot maar een kleine 4 baans ninco moet volgens mij wel lukken desnoods werken we in een hoek en gebruiken we 2 muren

ik denk dat we met een mdf plaat of 4 er wel komen en die wil ik wel sponsoren Smiley

Back to top

IP Logged

flamme
YaBB Newbies
*

SRL Racer!
tildonk
Re: hell's kitchen
Reply #1 - 03.10.17 at 18:34:15

Back to top

IP Logged

Bart Loomans
Senior Member

SRL Racer!

Reply #2 - 03.10.17 at 19:14:37

Super leuk idee, maar hou er rekening mee dat de verhuurder van het pand een optie heeft op de keuken, maw om deze mee te verhuren met de ruimte parallel aan onze locatie ...zal waarschijnlijk niet gebeuren maar "you never know" en dan is het zonde om dit alles terug af te breken ....
Back to top

...

IP Logged

flamme
YaBB Newbies
*

SRL Racer!
tildonk
Reply #3 - 03.10.17 at 19:26:09

Daar moeten we zeker rekening mee houden en dan ook niet overdrijven qua kosten . langs de andere kant als de club aantrekkelijker word met een tweede baantje kan dit in de toekomst ervoor zorgen dat we enkele leden meer vinden met kinderen en dan kunnen wij mss wel iets meer bijhuren Smiley  ik weet het tis mss dromen maar ja seg laten we effe ...
Back to top

IP Logged

Bart Loomans
Senior Member

SRL Racer!

Reply #4 - 03.10.17 at 19:32:43

ja dat is waar, dus een goed initiatief naar mogelijke leden voor de toekomst en eerlijk gezegd ik zie het niet dadelijk gebeuren dat de keuken gaat verhuurd worden aan iemand anders .... Smiley
Back to top

...

IP Logged

flamme
YaBB Newbies
*

SRL Racer!
tildonk
Reply #5 - 03.10.17 at 21:10:36

heeft er soms iemand de afmetingen van de keuken ?
Back to top

IP Logged

michel
God Member

SRLwould be Racer!
Bertem
Reply #6 - 03.10.17 at 22:03:42

flamme wrote on 03.10.17 at 21:10:36:
heeft er soms iemand de afmetingen van de keuken ?

dacht dat het iets van 4 x 5 was
Back to top

A good friend will bail you out of jail....A very good friend will be sitting there besides you saying "Damn, that was fun" !!!
michel  
IP Logged

Gordini
God Member

Gleufracer
Keerbergen
Reply #7 - 03.10.17 at 22:15:58

Angry Angry Angry

Rotte Photobucket

Kan geen foto's meer delen.

Ik heb enkele layouts getekend
zal ze op smoelenboek zetten dan
Back to top

"It's not the money, it's not the win, it's the concentration that makes you feel you have reached a higher level" (Ayrton Senna)
Gordini  
IP Logged

flamme
YaBB Newbies
*

SRL Racer!
tildonk
Reply #8 - 15.10.17 at 17:08:31

Vrijdag de platen en al de rest van het materiaal aangekocht en al een deel geplaatst . de bedoeling is nug om het circuit te leggen en dan te kijken wat we gaan doen uitzagen in de vorm van het circuit of vierkante tafel behouden . wie kan er na de race van vrijdag eventueel wat meehelpen ?
Back to top

IP Logged

Page Index Toggle Pages: 1
Send Topic Print