here are my "copple cents"

wat de spoorbreedte btreft, heb ik nog niet nagekeken, maar je hebt misschien wel een punt voor sommige modellen.
Ik ben wel voorstander om het gegeven, dynamisch" te schrappen en gewoon statisch controle te doen, zoals andere mensen reeds zeiden, als je wagen mooi afgesteld is, kan door bodyflow, uw boddy wel eens de baan raken, ook is onze baan geen biljartlaken, en als je naar 1:1 races kijkt, dan kan je wellicht je sigaret aansteken aan de vonken die eronderuit vliegen

Ik heb er ook geen problem mee dat banden zouden gelijmd zijn, geeft een betere "handling" van de wagen vindt ik.
Wat het op gewicht brengen van de body betreft, zou ik ook liever zien dat het gewicht mag gekleeft worden op de denkbeeldige assen van de wagen, want anders zou het wel eens kunnen dat de wagen topzwaar gaat worden.
Wat betreft het gegeven:
"Onderdelen die tijdens de wedstrijd loskomen moeten voor het einde van de wedstrijd opnieuw bevestigd worden, dit dient te gebeuren TIJDENS RIJTIJD!!!"
wat dus betekent dat bij een aanrijding door iemand anders het zeer goed mogelijk is dat je race om zeep is, terwijl het uw fout niet is."Bijzondere opmerkingen:
De piloot is ten allen tijde verantwoordelijk voor de technische staat van zijn/haar voertuig.
Dat wil zeggen dat hij/zij aansprakelijk is indien het voertuig niet voldoet aan eender welke hierboven beschreven regel en de geest van dit reglement, en dit zowel voor, tijdens, als na de wedstrijd."
zelfde opmerking als hierboven
waarom niet:
spoiler moet aanwezig zijn bij de start?
Algemeen gezien geen slecht reglement, maar ik heb de indruk dat er teveel naar 1:1 races gekeken is bij de samenstelling ervan.
Ik denk dat het teveel gericht is op regeltjes, die piloten bestraffen als ze er zelf niets mee te maken hebben(cfr.crash)
Niet vergeten dat we voor fun rijden, en teveel regels en te strenge reglementen doen de fun weg denk ik.