Welcome, Guest. Please Login or Register
Choose Language:
SlotRacersLeuven Forum
12.08.20 at 15:08:47
Home Help Search Login Register

Page Index Toggle Pages: 1
Send Topic Print
(Read 889 times)
Ivo
God Member

SRL Racer!
Overijse
Truspeed MT II
24.12.13 at 13:46:57

Ondertussen al eninige ervaring opgebouwd met de nieuwe MT II controller van Truspeed, bij de laatste Open GT met deze trekker gereden, was mijn eerste race met de MTII en even wennen aan een nieuwe trekker maar op het einde ging het heel goed.

De MT II was ontwikkeld omdat mensen de PWM II te complex vonden, (mijn trekker met bakje en 5 knoppen).
De MT II werkt voornamelijk met 2 knoppen; rem en gevoeligheid en er is een derde knop voor acceleratie. Deze trekker werkt zeer intuitief en je voelt de werking van de knoppen (wat bij sommige controllers al eens te wensen overlaat, je draait en draait maar aan de knoppen).

In de UK is er een test geweest tussen basis trekker en de MT II en er werden tot 8% snelere tijden genoteerd met de MTII.

Wat erg belangrijk is bij een trekker is de service en dit is bij Truspeed van ongezien hoog niveau, via email onmiddelijk reactie, vlug onderdelen als je iets fout mocht gedaan hebben met de trekker en als het dan toch mocht fout lopen gewoon opsturen en binnen een paar dagen weer terug.
Back to top

What's behind is of no importance. (Damn the foul in front of me seems to think the same thing)

IP Logged

Gordini
God Member

Gleufracer
Keerbergen
Re: Truspeed MT II
Reply #1 - 24.12.13 at 14:10:09

Quote:
Wat erg belangrijk is bij een trekker is de service en dit is bij Truspeed van ongezien hoog niveau, via email onmiddelijk reactie, vlug onderdelen als je iets fout mocht gedaan hebben met de trekker en als het dan toch mocht fout lopen gewoon opsturen en binnen een paar dagen weer terug.

Klopt, heb ik met de mijne ook voorgehad.
Slechte respons op het gas, mailtje, teruggestuurd, en een nieuwe (andere) condensator ingestoken (ergens) zonder meerkost.

Cool Cool Cool
Back to top

"It's not the money, it's not the win, it's the concentration that makes you feel you have reached a higher level" (Ayrton Senna)
Gordini  
IP Logged

Julle
God Member

SRL Racer!

Re: Truspeed MT II
Reply #2 - 24.12.13 at 16:34:07

Dat is service gelijk het zou moeten he !

Maar waar zeer veel bedrijven vierkant hunne bollewinkel aan vegen ...  Roll Eyes
Back to top

"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae

IP Logged

Page Index Toggle Pages: 1
Send Topic Print